Ergonomische kantoormeubelen

Wij zijn sinds 1997 uw partner in het creëren van inspirerende werkomgevingen en hiervoor gebruiken wij enkel meubelen van de hoogste kwaliteit. Hierbij denkt u waarschijnlijk aan bureaus en bureaustoelen, maar wij hebben u veel meer te bieden dan dat. Een modern kantoor kan namelijk niet meer bestaan uit enkel eenvoudige statische werkplekken. Er moet ruimte zijn voor beweging en afgesloten werken, terwijl ook akoestiek een belangrijke rol in uw kantoor speelt.

Wanneer deze aspecten in uw kantoor goed georganiseerd zijn, spreken wij over een ergonomische werkomgeving. Een ergonomische werkomgeving beschrijft namelijk de mate waarin een werkomgeving zich passend aansluit op de gebruiker. Deze afstelling zorgt voor vele voordelen, zoals een verhoging van concentratie, motivatie en productiviteit, terwijl pijnpunten worden voorkomen. Bij pijnpunten mag gedacht worden aan irritaties, ziekteverzuim en fysieke mankementen. Genoeg reden dus om er voor te zorgen dat uw werkomgeving aansluit bij uw wensen en benodigdheden!

Onze partners

Wij zijn trotste partner van een aantal zeer innovatieve meubelproducenten. Deze partnerschappen zorgen ervoor dat wij iedere gewenste aanpassing kunnen doorvoeren, waardoor uw vernieuwde kantoorinrichting altijd in de smaak valt. Onze partners zijn hiernaast allen innoverend volgens eigen manieren. Neem bijvoorbeeld de schitterende Deense designs van Dencon of de unieke prijs/kwaliteit verhouding van Huislijn. Klik hier om meer te weten te komen over de onderscheidende factoren van onze partners.

Waarom de meubelen van Bruinsma Kantoor?

U kunt op veel locaties kantoormeubelen aanschaffen, maar nergens wordt u zo ondersteunt als bij Bruinsma Kantoor. Door met u in gesprek te gaan, ontdekken wij uw behoeftes en zoeken wij hier een passend meubelstuk bij uit. Op deze manier neemt u nooit de verkeerde keuze, terwijl onze garanties ervoor zorgen dat u minstens 5 jaar zekerheid hebt bij uw aankoop.

Een volledige aanpak

Een ergonomische werkomgeving heeft dus vele voordelen, maar hoe bereikt u dit? Wij gaan graag met u kijken welke aanpassingen uw kantoor drastisch kunnen verbeteren. Hoe wij te werk gaan om uw gehele kantoor in één keer ergonomisch te maken? Lees ons stappenplan tot een volledig vernieuwde kantoorinrichting!

Wilt u een van onze ergonomische kantoormeubelen komen uitproberen?

Onze showroom is iedere werkdag van 08:30- 17:30 voor u geopend. Gedurende onze openingstijden bent u van harte welkom om onze meubelstukken uit te proberen. Laat u even weten wanneer u langskomt, dan zorgen wij dat onze productspecialisten voor u klaar staan.