Ergonomische kantoormeubelen

Wij zijn sinds 1997 partner in het creëren van inspirerende werkomgevingen en hiervoor gebruiken wij enkel kantoormeubelen van de hoogste kwaliteit. Hierbij denkt u waarschijnlijk al snel aan bureaus en bureaustoelen, maar wij hebben u veel meer te bieden dan dat. Een modern kantoor bestaat namelijk uit meer dan enkel statische werkplekken. Heeft u bijvoorbeeld gedacht aan de manier waarop geluid door uw gebouw vloeit of de beweeglijkheidsmogelijkheden van uw medewerkers?

Wanneer (onder andere) deze aspecten goed zijn georganiseerd, spreken wij van een ergonomische werkomgeving. Een ergonomische werkomgeving beschrijft namelijk de mate waarin een werkomgeving zich passend aansluit op de gebruiker. Deze afstelling zorgt voor vele voordelen, zoals een verhoging van concentratie, motivatie en productiviteit, terwijl pijnpunten worden voorkomen. Bij pijnpunten moet u denken aan irritaties door afleiding, een verhoogd ziekteverzuim en persoonlijke fysieke mankementen bij medewerkers. Benieuwd naar alle redenen om ergonomisch te gaan werken? Download ons gratis e-book om te ontdekken hoe u uw investering gaat terugverdienen!

Onze kantoormeubel partners

Wij zijn trotste partner van een aantal zeer innovatieve meubelproducenten. Deze partnerschappen zorgen ervoor dat wij iedere gewenste aanpassing kunnen doorvoeren, waardoor uw vernieuwde kantoorinrichting altijd in de smaak valt. Onze partners hebben allen een eigen sterk onderscheidend vermogen. Denk bijvoorbeeld aan de schitterende Deense designs van Dencon of de unieke prijs/kwaliteit verhouding van Huislijn. Klik hier om meer te weten te komen over de onderscheidende factoren van al onze partners.

Waarom de meubelen van Bruinsma Kantoor?

U kunt op veel locaties kantoormeubelen aanschaffen, maar nergens wordt u zo ondersteunt als bij Bruinsma Kantoor. Door met u in gesprek te gaan, ontdekken wij uw behoeftes en zoeken wij hier een passend meubelstuk bij. Op deze manier neemt u nooit de verkeerde keuze, terwijl onze garanties ervoor zorgen dat u minimaal 5 jaar zekerheid hebt over uw aankoop.

Een volledige aanpak

Een ergonomische werkomgeving kan uw organisatie dus veel opleveren, maar hoe zorgt u voor deze omgeving? Wanneer u contact met ons opneemt, gaan wij kijken naar de mogelijke aanpassingen welke de meeste resultaten opleveren voor uw kantoor. Benieuwd hoe dit proces en het resultaat eruitziet? Lees ons stappenplan tot een vernieuwde kantoorinrichting!

Wilt u een van onze ergonomische kantoormeubelen komen uitproberen?

Onze showroom is iedere werkdag van 08:30- 17:30 voor u geopend. Gedurende onze openingstijden bent u van harte welkom om onze meubelstukken uit te proberen. Laat u even weten wanneer u langskomt, dan zorgen wij dat onze productspecialisten voor u klaar staan.