De belangrijkste onderdelen van onze kantoorinrichting

Bij de onderdelen van onze kantoorinrichting denken wij niet enkel aan het neerzetten van een aantal bureaus en kasten. Wij willen u liever een breed aanbod aanbieden, waardoor u alle lasten ontnomen worden. Zo kunnen wij onder andere ook voor uw akoestiek, stoffering en plafonds zorgdragen. Op deze manier hoeft u zo min mogelijk bezig te zijn met de aankomende veranderingen en kunt u met uw eigen werk bezig blijven. Dit betekent echter niet dat u wordt buitengesloten van het proces, in tegendeel zelfs! Wij opereren zo veel mogelijk in overleg, zodat we zeker weten dat u aan het einde van het traject meer dan tevreden bent.

Hieronder kunt u meer te weten komen over wat wij vinden behoren tot een complete kantoorinrichting. Komt u punten tegen waarvan u denkt, maar deze heb ik al? Wanneer u bijvoorbeeld uw oude vloerbedekking wilt behouden, geeft u dit bij ons aan en dan houden wij hier rekening mee. Wij leveren alleen waar u absoluut behoefte bij heeft.

Heeft u nog een vraag?

Daar helpen wij u graag bij!

Hierboven hebben wij onze belangrijkste onderdelen van complete kantoorinrichting uitgelegd, maar het kan zijn dat iets u toch nog niet helemaal duidelijk is.

Wanneer dit het geval is verzoeken wij u om het contactformulier hiernaast in te vullen met uw vraag. Wanneer u een verzoek indient geven wij binnen één werkdag antwoord. Wilt u liever zelf contact opnemen?  Klik hier voor onze contactgegevens!

Wilt u onze reactie liever niet telefonisch ontvangen? Geen punt, het is uiteraard niet verplicht om uw telefoonnummer achter te laten.

Naam(Vereist)